שוקולד טבעוני במשלוח: מתנה מתוקה

מארז שוקולד

אם הגעת לכאן, כנראה שלא צריך לשכנע אותך שמארז שוקולד הוא אחת המתנות הכי מוצלחות שיש. הוא מתאים כמעט לכל אירוע: ליום האהבה, למשלוח מנות לפורים, ליום הולדת, לחולה, ליולדת, לעובד (או למנהלת), לחברה שעובר עליה יום קשה וגם סתם ככה כשמתחשק לפנק. לשמחתנו, בניגוד להרבה מתנות אחרות, שוקולד משובח גם לא מעלה אבק בבית. אבל הסנטימנטליים שבינינו יכולים להשתמש בקופסאות היפות בהן הוא מגיע לאחסון או לקישוט.

בזכות שירותי המשלוחים של חנויות השוקולד המובילות, מארז שוקולד טבעוני הוא לא רק מתנה שכיף לקבל, אלא גם אחת שממש פשוט לתת. ועכשיו השאלה היחידה שנותרה היא מאיפה כדאי להזמין שוקולד הורס? התשובות לשאלה הזו נמצאות בהמשך הפוסט, וכוללות המון שוקולדים שבאופן אישי היינו שמחים לקבל…

רוי שוקולד (ROY CHOCOLATE)

קצת על רוי שוקולד: לאחר שלמד את אמנות ייצור השוקולד בבית הספר לשוקולד של קליבו בבלגיה, השוקולטייר רוי גרשון הקים את רוי שוקולד. ברוי שוקולד מקפידים לא רק על ייצור שוקולדים טעימים משוקולד אירופאי איכותי וחומרי גלם משובחים, אלא גם על תרומה לקהילה. הם מעסיקים אנשים עם צרכים מיוחדים, תורמים שוקולד לאירועים של עמותות והיו בין הזוכים בפרס דה מרקר לתרומה לקהילה בשנת 2009.

מארז פרימיום דרימס. צילום: ROY CHOCOLATE

המבחר הטבעוני: לרוי שוקולד יש שפע שוקולדים טבעוניים, שארוזים בקופסאות עם איורים שובי לב. אפשר למצוא שם מארזים במגוון גדלים: החל מקופסת שישה פרלינים שאפשר לתת גם בלי סיבה ועד מארז ענק שיתאים מאוד לציון יום נישואים או יום הולדת. בנוסף, יש להם גם מארזים ייעודיים לראש השנה, פסח ויום האהבה. חלק ממארזי החגים כוללים גם יין להשלמת החוויה. ואפשר, כמובן, גם להרכיב מארז בהתאמה אישית.

משלוחים: לכל הארץ, כולל משלוחים מהיום למחר באזור המרכז.

לקנייה>>

מידאס שוקולד (MIDAS chocolate)

קצת על מידאס שוקולד: מידאס היא חנות טבעונית לשוקולד ולגלידה בעבודת יד שממוקמת ברחוב בן יהודה בתל אביב. במידאס משתמשים בחומרי גלם טבעיים ואיכותיים, ומעצבים מהם באהבה שוקולדים יפים וטעימים. כמתחייב משם המקום, רבים מהשוקולדים מעוטרים בזהב.

מארז שוקולד ללא גבולות. צילום: אלינה חילמן

המבחר הטבעוני: אפשר לבחור באחד המארזים המוכנים, או ליצור בעצמך מארז. במקום מוצעים, בין היתר, מארז של ארבעה פרלינים, מארז ענק של 60 פרלינים וכל מה שביניהם. אפשרות נוספת היא לבחור בטבלאות השוקולד המעוצבות, שמגיעות בטעמים שווים כמו קראנץ' קשיו מלוח או שוקולד לבן וקוקוס קלוי.

משלוחים: באזור ראשון לציון-רעננה דרך האתר.
באזור תל אביב, רמת גן וגבעתיים – מומלץ לבצע משלוחים דרך וולט, תן ביס או יאנגו מרקט.

הטבה לגולשי וגולשות אתר הצמחונות והטבעונות הישראלי: 5% הנחה בהגעה לחנות.

לקנייה>>

קוקו שוקולד (COCO chocolate)

קצת על קוקו שוקולד: קוקו היא חנות שוקולד טבעונית בפלורנטין תל אביב, שמציעה שוקולד עשיר במוצקי קקאו, מחומרי גלם איכותיים, בלי גלוטן או חומרים משמרים. בפברואר 2022 קוקו אפילו נכנסה לרשימת חנויות השוקולד הכי טובות בישראל של עיתון הארץ.

המבחר הטבעוני: בקוקו מציעים עיגולי שוקולד עשירים ונימוחים במגוון טעמים כמו חמאת בוטנים, קפה וצ'ילי, עוגות פאדג'יות וטבלאות שוקולד. קייימים גם מארזים במגוון גדלים, כולל אפשרות להתאמה אישית.

משלוחים: באזור ראשון לציון-הרצליה.

לקנייה>>

יער הקקאו

קצת על יער הקקאו: יער הקקאו הוא מפעל ירושלמי לייצור שוקולד בוטיק כשר למהדרין. האישה שמאחורי המפעל היא השוקולטיירית אוהבת הטבע יערה. יערה והעובדות שלה מייצרות שוקולד בעבודת יד עם צנוברים טריים, פסיפלורה, דובדבנים ועוד תוספות טעימות ומיוחדות.

המבחר הטבעוני: ליער הקקאו יש שפע שוקולדים מרירים טבעוניים, שאפשר ליצור מהם מתנה בהתאמה אישית. בנוסף, אפשר לבקש שיכינו לך גרסה טבעונית משוקולד מריר של כל אחד מהמארזים החלביים.

משלוחים: לכל רחבי הארץ, ואפילו לחו"ל.

לקנייה>>

מקס ברנר(MAX BRENER)

קצת על מקס ברנר: רשת השוקולד הבינלאומית מקס ברנר החלה את דרכה בשנת 1996 כחנות קטנה לשוקולד בעבודת יד ברעננה. כיום כל השוקולדים של מקס ברנר מיוצרים במפעל של הרשת בישראל, תוך הקפדה על שימוש בפולי קקאו מובחרים וחומרי גלם איכותיים נוספים.

מארז max vegan של מקס ברנר

המבחר הטבעוני: למקס ברנר יש מארז טבעוני אחד בשם MAX VEGAN, שמסומן בתו ויגן פרנדלי. המארז מוצע בקופסת פח יפה כנהוג ברשת, וכולל בין היתר פקאן סיני עטוף בקרם אגוזי לוז ושוקולד מריר ומגולגל באבקת קקאו. בנוסף, למקס ברנר יש חפיסות שוקולד טבעוניות שניתן לרכוש ברשת שופרסל.

משלוחים: מהיום להיום בכל רחבי הארץ. ויש אפילו אפשרות למשלוח לארצות הברית.

נכון לנובמבר 2023 המארז הטבעוני חסר במלאי, ואמור לשוב בקרוב

דה קרינה (DE KARINA)

קצת על דה קרינה: קרינה צ’פלינסקי, שעלתה לישראל מארגנטינה, היא דור שלישי למשפחת שוקלטיירים. היא מייצרת שוקולד פרימיום בעבודת יד ממתכונים אירופאיים קלאסיים, שירשה מסבא שלה. שיטת הייצור משלבת שיטות מסורתיות, פיתוחים מודרניים והרבה כבוד לטעמים של חומרי הגלם המשובחים. בדה קרינה מחויבים לאיכות הסביבה ולקהילה, ורוב העובדים שלהם הם בני 60 ומעלה, שמתקשים למצוא עבודה בגלל גילם.

מארז שוקולד טבעוני של דה קרינה

המבחר הטבעוני: המבחר הטבעוני כולל טבלאות, פרלינים ומארזים של שוקולדים מרירים מיוחדים. בנוסף, לדה קרינה יש שני ליקרים טבעוניים.

משלוחים: באר שבע וצפונה (אין משלוחים לאילת והערבה).

לקנייה>>

קרדינל (CARDINAL chocolaterie)

קצת על קרדינל: אלי טראב הוא שוקולטייר ישראלי שעובד עם השוקולד האיכותי של ולרונה וחומרי גלם מובילים נוספים. ב-2006 נפתח הסניף הראשון של קרדינל ברחוב אבן גבירול בתל אביב, סמוך לכיכר רבין. 13 שנים מאוחר יותר, נפתח סניף נוסף ברחוב שינקין בעיר.

דפי שוקולד מריר טבעוניים של קרדינל. צילום: דן פרץ

המבחר הטבעוני: לקרדינל אין מארז טבעוני, אבל במקום יש מבחר טבעוני נאה שאפשר להרכיב ממנו מתנה מפנקת: קוביות ג'אנדויה מריר, קריולו, עיגולי מרציפן, כל הדפים המרירים (למעט נוגטין) והרבה פרלינים. מדי פעם מכינים שם גם טבלאות שוקולד טבעוניות על בסיס שקדים.

טיפ: מומלץ להתקשר לחנויות כי לעיתים יש בהן שוקולדים טבעוניים שלא מוצגים באתר.

משלוחים: באזור המרכז (חדרה-גדרה) במהלך כל השבוע.
פעם בשבוע יש משלוחים גם לירושלים ולחיפה.

לקנייה>>

ויגנטינו (Vegantino)

קצת על ויגנטינו: הדר, היוצרת והבעלים של ויגנטינו, היא טבעונית ותיקה. שוקולד "החלב" הטבעוני שלה נוצר לגמרי במקרה, כשניסתה להכין בבית קינוח הודי בשם בגסו קייק. כל השוקולדים של ויגנטינו מיוצרים בעבודת יד מחמישה רכיבים איכותיים בלבד, ואינם מכילים חומרי טעם וריח, תחליפי חלב או חומרים משמרים ומייצבים. כמו כן, הדר מקפידה להשתמש רק בחומרי גלם המיוצרים בסחר הוגן.

המבחר הטבעוני: לויגנטינו יש מבחר טבלאות שוקולד ופרלינים יפים בטעמים מסקרנים, כולל גרסאות טבעוניות לחטיפים חלביים אהובים, כמו טים טאם וקינדר בואנו.

שברי פיסטוקולד. צילום: סיגל בר-אל

משלוחים: לכל רחבי הארץ.

הטבה לגולשי וגולשות אתר הצמחונות והטבעונות הישראלי: 10% הנחה ללא מינימום הזמנה בהכנסת קוד קופון 10off.

לקנייה>>

ארינה – פרלינים טבעונים

קצת על ארינה – פרלינים טבעונים: מירב, המקימה של ארינה – פרלינים טבעוניים, מנהלת משנת 2004 את תחום התזונה בחברת עלית פיטנס. כשהפכה לטבעונית ב-2012, מבחר השוקולדים הטבעוניים היה מצומצם ביותר, והיא לא רצתה להסתפק בשוקולד מריר. אז היא התחילה להתנסות בהכנת שוקולד מחומרים איכותיים כמו אבקת קקאו רואו וחמאות שקדים, בניסיון למצוא את האיזון בין טעם לבריאות. התוצאה הפכה לעסק לשוקולד בוטיק טבעוני בעבודת יד.

מארז האהבה של ארינה – פרלינים טבעוניים

המבחר הטבעוני: חלק מהפרלינים מגיעים בטעמים מיוחדים (כמו תה מאצ'ה, פטל ליים וסוכריות קופצות), ואחרים בשילובים מוכרים יותר (למשל חלב שקדים נוגט). בגזרת המארזים, סיקרן אותנו במיוחד 'קופסת אחד מכל טעם' (12 פרלינים שכוללים את 11 הטעמים הקבועים ואת הטעם המפתיע של החודש). בנוסף, יש אפשרות להרכיב מארז בהתאמה אישית.

משלוחים: יש משלוחים לאזור המרכז, השפלה והשרון (רמת גן, תל אביב, גבעתיים, בני ברק , פתח תקווה, יהוד, אור יהודה, סביון, ראשל"צ, בת ים, חולון, רמת השרון, הרצליה, הוד השרון, כפר סבא, רעננה, ראש העין, לוד, שוהם, רחובות, יבנה, נס ציונה ובאר יעקב).
אפשרות לאיסוף עצמי מרמת גן או מראשון לציון.

לקנייה>>

אורנת שוקולד (ORNAT chocolate)

קצת על אורנת שוקולד: אורנת היא חברת בוטיק משפחתית ותיקה, שמייצרת מדי יום שוקולד טרי מחומרי גלם משובחים. החברה עובדת עם לקוחות פרטיים, מלונות ורשתות, ומציעה גם שוקולדים ממותגים ועם הקדשה אישית.

מארז ביג בינגו טבעוני. צילום: ענבל קירשנבאום

המבחר הטבעוני: ההיצע הטבעוני כולל מספר שוקולדים מרירים, כולל מארזים בטווח מחירים רחב. לאורנת יש גם מארזים מיוחדים לראש השנה ולפסח, שחלקם מגיעים גם עם יין. בנוסף, אפשר להרכיב מארז בהתאמה אישית.

משלוחים: לכל רחבי הארץ.

לקנייה>>

אודט שוקולד (ODETTE)

קצת על אודט: דר' שלומית זמיר חובבת השוקולדים הקימה את בוטיק השוקולד אודט כדי לספק תעסוקה לאחיה ולמתמודדי נפש נוספים. הבוטיק נקרא על שם אמה המנוחה, ומייצרים בו שוקולד ופרלינים בעבודת יד מחומרי גלם איכותיים בעיצובים מוקפדים.

מארז שוקולד טבעוני של אודט. צילום: יעל זיידמן

המבחר הטבעוני: אפשר למצוא באודט מארז טבעוני אחד, אריזות פרלינים קטנות יחסית (עד 12 יחידות) והמון שוקולדים מעניינים שאפשר להכין מהם מתנות משמחות (למשל פלטת שוקולד עם אגוזים ופירות יבשים או 'שברי דפי שוקולד נוגט & מריר 85%').

משלוחים: לכל רחבי הארץ.

לקנייה>>

  • ניתן להזמין שוקולדים טבעוניים גם מ'יאנקה' ומ'ג'וליקה' שברמת השרון ומ'מוקאיה' שבכיכר המדינה.
ערימה של שוקולדים טבעוניים

שוקולדים טבעוניים ב"משלוח עצמי"

אם מתחשק לך להרכיב בעצמך מתנה טעימה או משלוח מנות טבעוני, רשימת השוקולדים שלנו היא המקום הנכון להתחיל בו.

ברשימה זו ריכזנו את המבחר הטבעוני הענק והמפנק שמוצע בסופרים ובחנויות הטבע. וכן, אנחנו יודעים שהבחירה לא פשוטה… לכן נמליץ לשים לב במיוחד לשוקולדים המוצלחים של פנדה, ויואני, טוני'ס, ויגו, המלט והולי קקאו.

בנוסף, בחנויות המתמחות בטבעונות, כמו ויטופיה ומחסני הטבעונות, אפשר למצוא גם שוקולדים טבעוניים שווים שעוד לא נמכרים במקומות אחרים.

לרשימה המלאה >>

רוצה לדעת עוד ?

אפשר לשאול את התזונאית שלנו באתגר 22

כן, אני רוצה!
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך לקרוא